Monday, June 9, 2008

Aku & Kayu Golf

This is the very nice story I want to share...last week on Friday CEO company aku ajak main golf. Tapi bukanlah golf sebenar, just simulation je. Tempatnya kat Bangsar Shopping Centre, Jalan Maarof.

Sampai je aku di sana aku diajar cara-cara untuk memegang kayu golf oleh Lester, Head of Finance Dept. Dia turut mengajar aku cara-cara untuk 'putting'(pukulan jarak dekat). Aku punyalah ketawa gila-gila. Mana taknya, bola golf yang jaraknya sejengkal je dengan lubang pun aku tak boleh nak masukkan.

Kami bermain keseluruhan permainan yang mempunyai sembilan lubang. Aku cuma dapat masukkan satu kali je. Aduhai....sedih sungguh. But it's good for the first timer like me, though. Hahahahaha...

It's really fun. I had a great time there. Hope it was not the first and the last time for me to play golf. Sesiapa yang nak lepas geram tu bolehla melepaskan geram mereka dengan bola golf. Pukul kuat-kuat.....

3 comments:

NorAzrin MohdNawir said...

wah...dah start main golf la plak..gud luck...mana la tau leh ajar org lain pulak when u become an expert nanti..heheh

Fazli Razali said...

wakakaka....expert pekebendenyer.main golf setahun sekali pun blom tentu...

NorAzrin MohdNawir said...

heheh..that's y i said when u becaome an expert nnt....huhuhu