Friday, May 28, 2010

Sandwich



Why sandwich?...pernah rasa tak hidup tersepit macam telur/daging/sardin/ayam dan sayur dalam sandwich? Stuck in the middle...

Kisahnya :

1) I**y*n F**ha*a - AKU - xGF Aku + Boyfriend Dia (dah jadi xBF dh skg nih)

2) S.M***** - AKU - Family Dia + xBF (dah sambung jadi BF balik,yang ni macam drama dalam TV..serius)

3) Fa**h*ni Y*so** - AKU - Tunang Dia(kes dia nak putus tunang xde kena mengena dgn aku ok!)

4) Su**ann* T**ul N**r*s - AKU - Boyfriend Dia (ni aku memang tak tau apa kesudahan dia)

SEBAB TULAH NICKNAME AKU SEKARANG REBOUND GUY....TEMPAT SINGGAH JE

Salah aku ke?...I'm not asking all this thing happen to me...dah takdir...aku hadap jela...aku tak takut pun berhadapan dengan semua ni...cuma aku pelik kenapa AKU?...orang lain aku tengok xde pun masalah mcm aku...

No comments: