Sunday, January 11, 2009

Aku dan hujung minggu...

Hujung minggu...apa aku buat?..Let see....aku kemas rumah, tengok tv, makan pizza...apa lagi ek?..Oooo, aku tgk American Idol Season 7 Marathon (masa ni David Cook champion). Minggu ni aku rasa minggu yang agak bosan, sebab takde photoshoot dan aku tak banyak kerja nak di buat. Lagi satu sebab charger PSP aku dah rosak dan aku tak boleh nak main Need For Speed Undercover sebab takde bateri....arghh!!!!!!!

Berita gembira yang aku dapat minggu ni....member seangkatan aku Zeqhty Natrah (finalist Audition) dan Ismarizal nak kawin bulan Februari ni. Lepas tu member sesetan dan sedarah aku...Azrul Zaidi (Raja Lawak -kump. Cham) dapat jadi announcer untuk wedding Mawi dan Ekin kat Putrajaya...salloute la bro!!!

Berita gembira untuk aku plak...belum ada lagi. Pagi-pagi Isnin lagi tetiba ada orang call office aku marah-marah tak tentu pasal. Tetiba je....aku yang tak tau hujung pangkal ni pulak yang kena. Cuba la bagi salam dulu ke...sejuk sikit hati aku kan.

p/s : Liverpool seri dengan Stoke City?...aper citer....tension aku!!!!!!!!

5 comments:

daydeck86 said...

RAJIN NYER ANAK SAPA LA NIH

SitiNurGagah said...

epl epl la..
xde kene mengena ngan liga..
hahahauahuahuahaa

Fazli Razali said...

sayang....EPL tu liga la cik ooii.....mana ada liga lain lagi yg diorg main. xkn sebut epl je tau....nama penuh dia xtau?....hahahaha

NorAzrin MohdNawir said...

wah.....member ngan azrul rupanya...kite selalu jumpe dia bile dia dtg astro..x sangka dpt blogging ngan kwn nye jugak...

Fazli Razali said...

ooo....yeke? keje kat astro rupanya. i mmg dh lama kawan dgn budak gila tu.wakakakakaka....member sedarah n sesetan.