Tuesday, January 6, 2009

Azam 2009.....


Aduhai...lamanya aku x update blog aku nih. Rasa mcm ketinggalan zaman pulak. Selamat tahun baru la aku ucapkan kepada semua alaupun aku rasa ucapan aku ni agak lambat beberapa hari. Alamak...azam tahun baru aku apa ek?....

Mungkin....
1.Kumpul harta
2.Beli flash Sony yang paling menyengat F58 kepala Cobra
3.Nak tambah ilmu photography
4.Nak naikkan harga servis fotografi aku...
5.Berhenti merokok....owh, mungkin tidak

Perkara pertama yang aku buat pada tahun 2009 ....angkat barang sebab pindah rumah. Kontrak aku dengan rumah lama aku dah habis. Bukan tak boleh sambung...tp aku x suka sgt condition rumah tu sekarang. Lantai tercabut....suis tak boleh pakai. Time to change lah...



Satu perkara yang aku rasa sedih untuk 2009 adalah persembahan Puteri Gunung Ledang 3rd Season. Setelah 1st Season, 2nd Season dan Singapore Tour...musim terbaru kali ni tidak akan ada bayangan keluarga/kawan2 yang paling aku hargai. I dun know why....but most of them (termasuk aku) agak kecewa sebab tidak dipanggil untuk season terbaru ni. Mana tak nya....setelah bersusah payah menghidupkan Lagenda Puteri Gunung Ledang sejak dari awal...tiba2 tidak dipanggil. Mungkin mereka ada perancangan yang lebih baik, aku pun tak tau. But hopefully this theater will going better and better. Sebab aku rasa pementasan ni dah jadi macam darah daging aku dah....banyak sangat kenangan yang aku tak boleh nak lupakan.

2 comments:

daydeck86 said...

5.Berhenti merokok....owh, mungkin tidak

ini semua orang payah sket rasenyer

xda rezeki nak blakon teater gunung ledang nak uat cam mana kan

Fazli Razali said...

tu la pasal.....aku bukannya heavy smoker pn. tp klu bab2 nak berenti nih mmg susah skit la....nikmat tu!!wakakaka