Friday, January 9, 2009

Lepak-lepak....cuci mata...



Sekarang pukul 1.51am, 9th January 2009. Aku tengah lepak2 dekat kedai mamak belakang Petronas area ampang Puteri dgn member aku Pikiez, Amir n sepupu Botol. Biasala kalau dh ad aku, Pikiez n amir ni mesti cerita pasal fotografi la.....yg Si Piziez sibuk ajar sepupu Botol pakai photoshop. Kalau korang tengok muka kat atas ni....itu muka yang tak di'touch-up' lagi, muka ngantuk!!

Mata aku sebenarnya ngantuk nih....tapi bertahan jugakla sebab dah lama tak lepak dengan budak2 Sony Alpha nih. Minuman aku....limau ais, pedih tekak aku...yark!!!

Pastu ada cerita baik punya....ada awek sebelah ni duduk dengan Lindan Jasmin. Sibuk meng'usha' aku je. Muka boleh tahan....sekali bila aku perhatikan lehernya, alamak.....halkum besar penumbuk....wakakakakaka. Giller lawak pagi2 buta!!!!

3 comments:

SitiNurGagah said...

wakkaka linda jasmin? dia booking kami tu hehe!!
wakkakaa wakakkakak
mak nyah ke weh..
cis nak gak lepak ngan budak sony!!! huh

Fazli Razali said...

wei...mana?kata lepak kat steven corner!!!berjanggut la wei!!!

SitiNurGagah said...

tuh la.. suh sms xnak!!!! huh!
kan dah susah