Thursday, January 8, 2009

Baru.....

At last....berjaya juga aku kemas rumah. Dinding rumah aku warna merah...kontra betul. Gambar aku kat atas ni aku guna background dinding rumah aku la....baru lepas balik kerja.

Ermm....apa yang baru kat rumah aku tu? Sofa 'L' shape, meja ala2 Jepun, lampu...dan yang paling penting sekali laptop. HP ni merupakan laptop aku yang kedua selepas aku beli laptop pertama aku jenama Toshiba 2 tahun lepas. Puas hati aku...hahahahaha. Spesifikasi yang menarik RAM 3gb + Hard Disk 250gb + ATI Radeon + Lightscribe + Freebies + Photoshop CS3 = TAK TIDO MALAM

7 comments:

Unknown said...

merah itu berani
dan
sungguh berani anda mewarnakan dinding anda merah..

cantik

daydeck86 said...

cantik siot warna merah dinding umah lu.....

Fazli Razali said...

hahaha......sebenarnya takut gak nak guna warna merah tu.taku hasil dia x menarik...tp aku memberanikan diri jugak...dan aku suka hasilnya...

SitiNurGagah said...

hehe.. gamba masyuk!!!

NorAzrin MohdNawir said...

hui..ini ke rahsia lama menghilang???
anyway,kalo rajin expose la pic deco dlm umah awk tu ekk???
coz kite ske arr tgok design umah org...

Fazli Razali said...

ryn2506...rahsia mendenyer...? i'm still here la. bz giler je. tahun ni i dah tanamkan azam i utk selalu update blog...cewwahh

NorAzrin MohdNawir said...

bagus...bagus...slmt menunaikan azam...

http://www.rynn2506.com --> blog baru nih